dijous, 20 de març del 2008

Vista

Lamento haver-ho de reconèixer, però soc curt de vista i alhora presumit, per tant no m´agrada lluïr ulleres, o sigui que no en tinc.
Avui, tot tornant de la muntanya, ja fosquejava i jo no m´hi acabava de veure del tot bé conduïnt el meu flamant utilitari.
He agafat un drap per netejar el vidre per dins mentre conduïa, intentant que la mica de neteja esvais els sinistres reflexos emesos pels cotxes amb els que m´anava creuant.
Un cop nets per dintre, toca netejar per fora i activo el llimpiaparabrisa, amb tant mala fortuna que el meu cervell emet bé la ordre però l´envia a la mà errònia.

Resultat, unes potents rafegues amb les llargues deixen encegats la corrua de vehicles que venia de cara per l´altre carril, que no s´estan de manifestar el seu enuig amb sonors tocs de botzina.

Detectat l´error activo el parabrisa, apago les llargues, i amb tota la il.lusió del meu cor, veig com unes sirenes blaves s´em posen darrere.

M´adelaten i em paren al voral......

A veure com els hi explico ara, i que sembli creïble, que m´he equivocat de mà al voler netejar el parabrisa, ja que, de fet, no hi veig gaire i no porto ulleres.

Al cap d´una estona considerable, encara he sortit prou ben parat, 200 "leurus", i uns quants punts per efectuar rafegues avisant de la presència de cossos policials !!

Com a mínim no s´han adonat que no m´hi guipo..