diumenge, 18 de gener del 2009

Peatges


Ahir vaig gaudir del privilegi de passar una estona al peatge de La Roca (direcció Girona) bén distret.
Anava distret, amb les meves cabòries que diria aquell, i quant em toca introdueixo amb decisió la targeta de crèdit a l escletxa destinada a tal efecte.
En aquell moment la màquina comença a xisclar i a emetre uns estranys sorolls provinents com a mínim de molt avall.
I res més....
La targeta que no surt i el llum sembla que ha marxat. Al darrera, els conductors dels cotxes comencen a neguitejar-se. Algun clàxon inicia la seva sorda cantarella.
Amb senyals, aviso un responsable el qual s´atansa.
Li explico la situació mentre un cor de botzines inicia la seva alegre melodia.
El responsable en questió, amb cara d´incrèdul, obre la caixa on s´ha gestat tot el problema, i extreu la meva targeta partida en bocins, juntament amb restes de cartró grogós.
Per error vaig introduïr la targeta al lloc destinat a facilitar el rebut de control d´origen, la qual cosa va bloquejar el mecanisme, que es va dedicar a estripar tot alló que va poder.
Finalment, el sermó, flanquejat per desenes de botzines, de l´encarregat.
Com a mínim, sense targeta, podré estalviar una mica.