dimarts, 22 de juny del 2010

BRIGADA ANTI-RONYA


L´altre dia, tot anant en cotxe el terme municipal de l´Hospitalet, em vaig aturar en un semàfor. Com sempre vaig observar el meu entorn aprofitant els retorvisors i vaig veure tot estupefacte com des d´un camió que romania aturat dos vehicles darrera meu, el conductor treia el cendrer del camió per la finestra i abocava un quantiós contingut directament a terra.
Escandalitzat per la situació vaig observar amb més deteniment quin vehicle conduïa el garrí en questió, i em va caure l´ànima als peus al constatar que el vehicle en questió formava part de la brigada municipal de neteja, és a dir, era el camió de les escombraries....
Vaig veure que l´educació, en general, no s´obté ni treballant en un lloc on es dediquen a netejar tot alló que la resta de la gent embruta, i que el respecte pels companys de gremi i de la resta de conciutadans en general, en aquest cas, és absolutament inexistent.
Lamentablement és una conducta força generalitzada a la nostra societat actual.
Colla de marranos tots plegats. Ja ho deia el savi, a la que es grata el vernís de civilització, surt el goril.la que tots duem a dins. Ara bé, n´hi ha que tenen una capa de vernís molt i molt fina.