dissabte, 13 de setembre del 2014

Aburriment

Aburrit, estic francament aburrit...
Em toca treballar aquest cap de setmana i no tinc cap mena d'activitat. Està la cosa molt parada, de moment. Ja he fet tot el que podia fer i ara sols em queda esperar.
Esperar que entri algú per la porta per tenir alguna cosa a fer és un interessant exercici d'autocontrol mental, ja que el nivell d'alerta disminueix a cada minut que passa.
I si realment no la vols cagar però ben cagada, has d'intentar mantenir un cert nivell de vigilia, aquell punt adrenalític que no et faci jaure directament en braços d'aquell que anomenen Morfeu els llibres clàssics.

El principal dubte de tot plegat és si realment he fet tot el que havia de fer, ja que quant menor és l'activitat, més errors se solen donar fruit de la pròpia confiança, d'una falsa sensació de seguretat...

Tampoc no em puc distreure amb el mar virtual que et proporcionen les noves tecnologies, ja que les empreses tenen prohibit als treballadors el surfejar en hores laborables, cosa ben comprensible, i els diaris en format clàssic de material per embolicar entrepans, ja els he consumit de manera compulsiva i gairebé violenta a l'hora de l'esmorzar.

Em sembla que de moment seguiré gratant-me el baix ventre amb les dues mans, amb el risc d'irritació que aixó suposa, però m'arriscaré. Tot sigui per mantenir l'alerta latent, no sigui que entri algú per la porta...

Sort que la màgica màquina de vending encara proporciona ampolles d'aigua freda, que també ajuden...

Oooooops, que sona el telèfon !!!! Adewwww....

1 comentari:

Unknown ha dit...

Eiiii!!!despertaaa!!
Hahaha!!